- The E-commerce in Albania
The products that are part of the e-commerce in the country are almost completely foreign. Only 5 % of them belong to local producers. According to market operators, this is related to several aspects where the lack of sophistication of products produced in Albania is mentioned first.
“From the meetings with e-commerce businesses, they reported that 95 % of the products and services offered through their platforms in Albania were not Albanian products.
According to them this is related to the lack of sophistication of products produced in Albania, quality certification and low marketing skills of manufactures. For this purpose, according to them Albanian products (with some exceptions of market segments), are less competitive in foreign markets. Moreover, the low quantities and skepticism of manufacturers in e-commerce as a means of trade to expand in foreign markets has not helped to create a business model for sharing costs and profits between manufacturers and trade operators electronic “, is stated in the document of the Investment Council for innovation.
He points out that according to businesses operating in the field of e-commerce; there is a lack of awareness of the potential of e-commerce and difficulties from public agencies to understand their model of operation.
“Some issues raised related to frequent fiscal visits/tax inspections and the perception of their model as dangerous by the Tax Risk System, non-deductible costs (eg purchase of software downloaded by foreign companies). Moreover, it is acknowledged that the sector has had an informal development considering that in many cases it is based on the cash model business model and the delivery of informal service payments. As in the case of BPOs, the e-commerce segment is not well identified in the country’s statistics for its number of operators and its real impact ontl1e economy said the Council
The pandemic caused e-commerce to boom immediately, especially during the quarantine month!
—
- Tregtia elektronike në Shqipëri
Produktet që janë pjesë e tregtisë elektronike në vend janë thuajse plotësisht të huaja. Vetëm një 5 % e tyre i takojnë prodhuesve vendas. Kjo lidhet sipas operatorëve të tregut me disa aspekte ku së pari përmendet mungesa e sofistikimit të produkteve që prodhohen në Shqipëri.
“Nga takimet me bizneset e tregtisë elektronike ata raportuan se 95% e produkteve dhe shërbimeve të ofruar përmes platformave të tyre në Shqipëri, nuk ishin produkte shqiptare. Sipas tyre kjo lidhet me mungesën e sofistikimit të produkteve të prodhuara në Shqipëri, certifikimin e cilësisë dhe aftësitë e ulëta të marketingut të prodhuesve. Për këtë qëllim, sipas tyre, produktet shqiptare (me disa përjashtime të segmenteve të tregut), janë pak konkurruese në tregjet e huaja. Për më tepër, sasitë e ulëta dhe skepticizmi i prodhuesve në tregtinë elektronike si një mjet i tregtisë për t’u zgjeruar në tregjet e huaja, nuk ka ndihmuar në krijimin e një modeli biznesi për ndarjen e kostove dhe fitimeve ndërmjet prodhuesve dhe operatorëve të tregtisë elektronike” thuhet në dokumentin e Këshillit të Investimeve për inovacionin.
I njëjti sjell në vëmendje se sipas bizneseve që operojnë në fushën e tregtisë elektronike, ka mungesë të ndërgjegjësimit për potencialet e tregtisë elektronike dhe vështirësi nga agjencitë publike për të kuptuar modelin e tyre të të operuarit.
“Disa çështje të ngritura kanë të bëjnë me vizitat e shpeshta fiskale / inspektimet tatimore dhe perceptimin e modelit të tyre si të rrezikshëm nga Sistemi i Riskut të Taksave, shpenzimet e pa zbritshme (p.sh. blerja e softuerëve të zbarkuar nga ndërmarrjet e huaja). Për më tepër, pranohet që sektori ka pasur një zhvillim jozyrtar duke marrë parasysh që në shumë raste bazohet në modelin e biznesit të parave cash dhe dorëzimit e pagesave joformale të shërbimeve. Ashtu si në rastin e BPO-ve, segmenti i tregtisë elektronike nuk është i mirë identifikuar në statistikat e vendit për numrin e saj të operatorëve dhe ndikimin e saj real në ekonomi” vlerëson Këshilli.
Pandemia bëri që sidomos në muajt e karantinës tregtia elektronike të pësonte një boom të menjëhershëm. Por kjo sipas operatorëve të tregut u zbeh sapo hapja e ekonomisë nisi të bëhej gradualisht dhe kthimit në normalitet me dyqanet fizike të hapura.
[source: monitor]
Discussion about this post