- Businesses Start Fiscalization Process in July
The implementation of the fiscalization process, which will completely change the way businesses bill and report online to Taxes begins in July, for 51.000 entities, but so far only 23% of them have applied to obtain the electronic certificate in e-Albania, which is the first step to implement the new system. While the first phase, for transactions with public bodies, was more limited, the second phase starting in July and the third in September will include all entities in the country, with the exception of ambulances and farmers.
From July 1 fiscalization begıns for 51000 entities, according to official data from the Tax Directorate.
Obtaining an electronic certificate
The electronic certificate is one of the necessary elements that ensure the use of the Electronic Invoice portal and performing transactions with it. It is provided by applying to AKSHI through the e-Albania portal. The required time to receive the service is 3 working days. The validity period is 1 year from the time of certificate generation. The cost is ALL 4000 per year.
The electronic service “Application for electronic certificate for the fiscalization project” enables the provision of an Electronic Certificate for taxpayers within the fiscalization project. This digital certificate is uniquely linked to the business as an entity.
Procedure steps
-Log in as a business on the e-Albania portal,
– Select the service “Application for an electronic certificate for the fiscalization project”:
– Click the “Use” button;
-Fill in the required data in the relevant electronic form:
– Click the “Send” button at the bottom of the form:
– The request will be sent to the e-Gov Security Directorate and will be processed by specialists.
- Bizneset fillojnë procesin e fiskalizimit në korrik
Zbatimi i procesit të fiskalizimit, i cili do të ndryshojë plotësisht mënyrën e faturimit dhe raportimit të bizneseve në Tatime fillon në korrik, për 51.000 subjekte, por deri më tani vetëm 23% e tyre kanë aplikuar për të marrë certifikatën elektronike në e-Albania, i cili është hapi i parë për të zbatuar sistemin e ri. Ndërsa faza e parë, për transaksionet me organet publike, ishte më e kufizuar, faza e dytë duke filluar në korrik dhe e treta në shtator do të përfshijë të gjitha njësitë në vend, me përjashtim të ambulancave dhe fermerëve.
Nga 1 korriku fillon fiskalizimi për 51000 subjekte, sipas të dhënave zyrtare nga Drejtoria e Tatimeve.
Marrja e një çertifikate elektronike
Certifikata elektronike është një nga elementët e nevojshëm që siguron përdorimin e portalit të Faturës Elektronike dhe kryerjen e transaksioneve me të. Ofrohet duke aplikuar në AKSHI përmes portalit e-Albania. Koha e kërkuar për të marrë shërbimin është 3 ditë pune. Periudha e vlefshmërisë është 1 vit nga koha e krijimit të certifikatës. Kostoja është 4000 lekë në vit.
Shërbimi elektronik “Aplikimi për një çertifikatë elektronike për projektin e fiskalizimit” mundëson sigurimin e një Certifikate Elektronike për tatimpaguesit brenda projektit të fiskalizimit. Kjo certifikatë dixhitale është e lidhur në mënyrë unike me biznesin si një entitet.
Hapat e procedurës
-Hyni si biznes në portalin e-Albania,
– Zgjidhni shërbimin “Kërkesë për një certifikatë elektronike për projektin e fiskalizimit”:
– Klikoni në butonin “Përdor”;
– Plotësoni të dhënat e kërkuara në formën përkatëse elektronike:
– Klikoni në butonin “Dërgo” në fund të formularit:
– Kërkesa do t’i dërgohet Drejtorisë së Sigurisë e-Gov dhe do të përpunohet nga specialistët.
Discussion about this post