- How the pandemic has widened inequalities in Swiss watchmaking
A global lockdown, international tourism at a standstill, shops closed – the coronavirus has dealt a very hard blow to watchmaking – an industry overly reliant on overseas sales. The flagship of Swiss industry, which sells nearly 95% of its products abroad, experienced a 22% drop in exports in 2020, comparable to the recession that followed the financial crisis in 2009.
But since the start of the year, the Swiss watchmaking world has gradually got back on its feet. Between January and September, the value of watch exports (CHF16.1 billion) exceeded by 1% that of the first three quarters of 2019, before the outbreak of the pandemic. China and the United States, which each accounted for CHF2.2 billion ($2.3 billion) in exports, have been the drivers of the recovery, while the main European markets have yet to regain their pre-pandemic levels.
Analysts are also seeing increasing concentration of a few brands, which account for much of the growth of the industry.
“The 2020 crisis had the effect of strengthening this trend, because consumers are turning even more to safe values during these uncertain times,” says Boudrand.
“The future belongs to brands with a strong reputation and the means to invest in large-scale promotional campaigns,” says Olivier Müller, watchmaking expert at LuxeConsult.
“The weight of the brand takes precedence over the product, a trend that is repeated in the rest of the luxury world.”
- Si i ka shtrirë pandemia pabarazitë në prodhimin e orëve zvicerane
Një bllokim global, turizëm ndërkombëtar i bllokuar, dyqane të mbyllura – koronavirusi i ka dhënë një goditje shumë të rëndë prodhimit të orëve – një industri e varur nga shitjet jashtë shtetit. Flamurtari i industrisë zvicerane, e cila shet gati 95% të produkteve të saj jashtë vendit, pësoi një rënie prej 22% të eksporteve në vitin 2020, e krahasueshme me recesionin që pasoi krizën financiare në 2009.
Por që nga fillimi i vitit, bota zvicerane e prodhimit të orëve është ngritur gradualisht në këmbë. Ndërmjet janarit dhe shtatorit, vlera e eksporteve të orëve (16.1 miliardë CHF) tejkaloi me 1% atë të tre tremujorëve të parë të 2019-ës, përpara shpërthimit të pandemisë. Kina dhe Shtetet e Bashkuara, të cilat secila përbënin 2.2 miliardë CHF (2.3 miliardë dollarë) në eksporte, kanë qenë nxitësit e rimëkëmbjes, ndërsa tregjet kryesore evropiane ende nuk i kanë rifituar nivelet e tyre para pandemisë.
Analistët po shohin gjithashtu përqendrim në rritje të disa markave, të cilat përbëjnë pjesën më të madhe të rritjes së industrisë.
“Kriza e vitit 2020 pati efektin e forcimit të kësaj tendence, sepse konsumatorët po i drejtohen edhe më shumë vlerave të sigurta në këto kohë të pasigurta”, thotë Boudrand.
“E ardhmja i përket markave me reputacion të fortë dhe mjeteve për të investuar në fushata promovuese në shkallë të gjerë”, thotë Olivier Müller, ekspert i prodhimit të orës në LuxeConsult. “Pesha e markës ka përparësi ndaj produktit, një trend që përsëritet në pjesën tjetër të botës luksoze.”
Discussion about this post