- 5 Steps to Transforming Your Company
When the pandemic hit, suddenly, different industries changed overnight. Companies that stay in business for decades or even generations do it by transforming themselves as the market changes.
Step 1: Assess Your Current Situation
The first step is to assess what you’re walking into. Where are you now, and what does the journey look like ahead? Also, assess your organization’s culture. Companies are built on culture. Figure out what’s great about your culture that made your business successful in the first place, and be a good steward of those attributes during the change.
Step 2: Find Your ‘Why’
This is when you discover your “why,” which is one of the most powerful parts of the transformation process. Find the true, bigger-than-the-bottom-line reason for your company to undergo the transformation.
Step 3: Create Your ‘From Here To There’ Vision
Now that you’ve identified your “why,” it’s time to dive deeper into the strategies and KPIs that will make it happen. This is where you define what success looks like.
Step 4: Develop The Implementation Plan
Next comes the most time-consuming part—developing the plan for your transformation. This is a long-term process, so take your time and keep working until you’ve developed something that is both realistically implementable and effective.
Some things to consider include:
- What’s not working?
- What do you need to stop doing?
- How can you use what’s already working to your advantage?
- How much money and time can you invest in your transformation?
Step 5: Changing
Change is hard. It’s going to take time, effort, and resilience to keep your staff on the path of transformation, and they can’t do it if they start to lose motivation. It’s up to you and the leaders within your company to work on behalf of your transformation to keep motivation high throughout the process, even though the inevitable roadblocks.
5 hapa për të transformuar kompaninë tuaj
Kur goditi pandemia, papritmas, industri të ndryshme ndryshuan brenda natës. Kompanitë që qëndrojnë në biznes për dekada apo edhe breza e bëjnë këtë duke e transformuar veten ndërsa tregu ndryshon.
Hapi 1: Gjykoni situatën tuaj aktuale
Hapi i parë është të gjykoni se në çfarë po ecni. Ku jeni tani dhe si duket udhëtimi në vazhdim? Gjithashtu, vlerësoni kulturën e organizatës suaj. Kompanitë janë ndërtuar mbi kulturën. Kuptoni se çfarë është e mrekullueshme në kulturën tuaj që e bëri biznesin tuaj të suksesshëm në radhë të parë dhe jini një kujdestar i mirë i këtyre atributeve gjatë ndryshimit.
Hapi 2: Gjeni “Pse” tuaj
Kur zbuloni “pse” tuaj, është një nga pjesët më të fuqishme të procesit të transformimit. Gjeni arsyen e vërtetë që kompania juaj t’i nënshtrohet transformimit.
Hapi 3: Krijoni vizionin tuaj “From Here To There “.
Tani që keni identifikuar “pse”-në tuaj, është koha të zhyteni më thellë në strategjitë dhe KPI-të që do ta bëjnë atë të ndodhë. Këtu përcaktoni se si duket suksesi.
Hapi 4: Hartoni planin e zbatimit
Më pas vjen pjesa që kërkon më shumë kohë – zhvillimi i planit për transformimin tuaj. Ky është një proces afatgjatë, kështu që merrni kohën tuaj dhe vazhdoni të punoni derisa të keni zhvilluar diçka që është realisht e zbatueshme dhe efektive.
Disa gjëra për t’u marrë parasysh përfshijnë:
- Çfarë nuk funksionon?
- Çfarë duhet të ndaloni së bëri?
- Si mund ta përdorni atë që tashmë funksionon në avantazhin tuaj?
- Sa para dhe kohë mund të investoni në transformimin tuaj?
Hapi 5: Ndryshimi
Ndryshimi është i vështirë. Do të duhet kohë, përpjekje dhe qëndrueshmëri për të mbajtur stafin tuaj në rrugën e transformimit dhe ata nuk mund ta bëjnë këtë nëse fillojnë të humbasin motivimin. Varet nga ju dhe drejtuesit brenda kompanisë suaj që të punoni në emër të transformimit tuaj për të mbajtur motivimin e lartë gjatë gjithë procesit, edhe përmes pengesave të pashmangshme.
[Source : forbes.com]
Discussion about this post